X Agency Team
March 7, 2024
•
min read
Son illərdə həyatımızda yer almağa başlayan “məzmun” sözü nədir? Sualdan başlamaq lazımdır. Veb sayt məzmunu, məqalələr, e-kitablar, YouTube məzmunu, şəkillər, xəbərlər, testlər, lüğət qeydləri hamısı məzmundur. Bu məzmunlar həmişə daha geniş auditoriyaya çatdırılmaq üçün hazırlanır. Məqsəd oxumaq, izləmək və testi həll etmək olsa da, altında yatan həqiqət; mənfəət və ziyarətçi loyallığının təmin edilməsi. Məzmun marketinqi məhz burada ön plana çıxır.
Rəqəmsal marketinq isə texnoloji cihazlardan istifadə etməklə tanıtım prosesidir – bunlar bəzən gülünc görünən ağıllı üsullarla hazırlanır. Məsələn, mobil telefonlar, kompüterlər, reklam lövhələri və hətta lift ekranları zərurət yarandıqda rəqəmsal marketinqin oyun meydançası kimi seçilir.
Əvvəla, yaxşı hazırlanmış məzmun olmadan sözügedən məzmunu bazara çıxarmaq mümkün deyil. Yaxşı satılmayan məzmun rəqəmsal olaraq mövcud deyil. Məzmun marketinqi ilə rəqəmsal marketinq arasındakı fərq məhz burada ortaya çıxır.
Rəqəmsal marketinq dinamik satış sahələri ilə seçilməyi bacararkən, məzmun marketinqi məzmun keyfiyyəti ilə seçilir.
Əslində, bu iki dinamika həmişə bir-birinə qarışmış şəkildə işləməyə davam edir. Rəqəmsal marketinqdən söhbət gedəndə keyfiyyətli məzmunun ön plana çıxması vacibdir. Bundan əlavə, rəqəmsal marketinq seçimlərinə gəldikdə, imtiyazlı bir şəkildə işləməlidir.
Bütün beynəlxalq şirkətlər məzmun marketinqi və rəqəmsal marketinqi ayrılmaz bir duet kimi görür və buna uyğun olaraq yol xəritəsini cızır.
Bu iki marketinq metodunun bir-birindən üstün olduğunu söyləmək mümkün deyil. Bununla belə, məzmunun hazırlanması prosesini tamamlamadan və beləliklə, məzmun marketinqi mərhələsinə keçmədən rəqəmsal marketinq planı qurmaq mənasız olardı.
İnkişaf etməkdə olan dünyada ortaya çıxan iki yeni marketinq növü bir çox üstünlüklərə malikdir. Məzmun marketinqi kiçik müəssisələr üçün daha yüksək effektivlik təmin etsə də, çox artım proqnozlaşdıra bilməz, lakin rəqəmsal marketinqin genişliyi sayəsində ən populyar marketinq texnikası olaraq görülür. Məzmun aşağı büdcəli marketinq üçün ön plana çıxır, rəqəmsal isə daha yüksək marketinq büdcələri ilə seçilir.