X Agency Team
March 7, 2024
•
2
min read
Biznesin inkişafı nədir sualının cavabını sadə bir misalla izah edək. Tutaq ki, yeni işə başladınız və ya hazırkı işinizdə yeni məhsul/xidmət dizayn etdiniz...
Əvvəla, hansı yolu izləmək lazımdır? Rəqib təhlilinin vacib olduğunu dediyinizi eşidirik. Təbii ki, siz də mövcud müştəri potensialınızı yaxşı təhlil etməlisiniz. Sektorun ehtiyaclarını, logistika problemlərini, onlarla müxtəlif məlum və bilinməyən dəyişənləri qeyd etməyi unutmaq olmaz.
Biznesin inkişafı problem və həllin birlikdə hərəkət etdiyi bir sahədir. Yuxarıda vurğuladığımız bütün mövzular biznesin inkişafının araşdırılan mövzuları kimi önə çıxır. Ancaq bunlar təkcə problemlərə aid deyil, həm də onların həllini necə tapacağını müəyyən etmək lazımdır.
Bu şəkildə, uzunmüddətli qəbulu olan və rəqiblərlə böyüməyi bacaran yeni sübut edilmiş bizneslər inkişaf etdirilir.
Biznesin inkişafı yeni bir sektorun ehtiyaclarını müəyyən etməkdən tutmuş buna uyğun hərəkət etməyə qədər geniş bir sahədə diqqəti cəlb edən bir mövzudur. Hər gün dünyanın ən məşhur və tanınmış brendləri biznesin inkişafı üzrə işlərini dərinləşdirir.
Əslində, hər bir iş və ya xidmət və ya hətta satışa çıxarılan məhsul yeni bir macəradır. Sadə dirək dizaynından; Mükəmməl MRT cihazından qabaqcıl MRT cihazına qədər hər sektorda biznesin inkişafı işinin aparılması həyati əhəmiyyət kəsb edir.
Marka fərqindəlik, müştəri sədaqəti və fərq yaradan dəyişikliklər həmişə bu yolda ortaya çıxır. Bu belə məlumdur.
Bunun bir proses olduğunu vurğuladıq. Bu uzun və yorucu prosesdə meyvələri yığmaq qısa müddətli bir iş ilə mümkün olmayacaq. Bu işin maraqlı tərəfi ondan ibarətdir ki, uğurlu biznes inkişafı araşdırması mənfəət və zərər dövrünü dəqiq müəyyən etməyə imkan verir.