Dijital Marketing nədir?
Rəqəmsal marketinq/
məhsul marketinqi
Rəqəmsal medianın yaradılmasını əhatə edən çox geniş bir termindir və qısa bir girişlə izah edilə bilməz. İnternetin gücü və mobilin inqilabı ilə ticarət və marketinq anlayışının dəyişməsi rəqəmsal marketinqi doğurdu. Rəqəmsal marketinq kanalları arasında
internet, axtarış motoru, sosial media, mobil proqram və daha çox vardır.
Qısaca; Reklam və satış strategiyaları üçün internet bağlantısı ilə əldə edilə bilən hər bir sahəni qiymətləndirmək rəqəmsal marketinqin özüdür. Bir çox səlahiyyətlilərə görə, rəqəmsal marketinqin doğulması ilk e-poçtun göndərildiyi 1971-ci ilə təsadüf edir. Axı iki insanın və ya qurumun ünsiyyət qura bildiyi istənilən sahə marketinq üçün əlverişlidir. “Rəqəmsal marketinq” termini ilk dəfə 1990-cı ildə ortaya çıxdı, ilk kliklənən banner reklamı isə 1994-cü ildə nəşr olundu. Beləliklə, rəqəmsal marketinqin əsasları qoyuldu. Bu, onilliklərə çox gecikdiyiniz demək deyil. Bu gün tətbiq edəcəyiniz rəqəmsal marketinq strategiyaları ilə fərq yarada bilərsiniz.
Rəqəmsal marketinq nə edir? Əhəmiyyəti nədir?
Əlbəttə ki, rəqəmsal marketinqin nə olduğunu bilmək vacibdir. Ancaq e-ticarət sahibkarları üçün ən vacib şey nəyin işlədiyini bilməkdir. Rəqəmsal marketinq daha çox potensial müştəriyə, daha dəqiq auditoriyaya, daha sürətli və effektiv şəkildə çatmaq üçün işləyən strategiyalar toplusudur. Rəqəmsal marketinqdə reklam performansları xalis dəyərlərlə ölçülə bilər, birbaşa konkret auditoriyaya ünvanlanır və potensial müştərilərlə qarşılıqlı əlaqə yaradıla bilər.
2020 yılında 16 – 74 yaş arasındaki bireylerin internet kullanım oranının %79’a, evden internete erişim imkânının ise %90,7’ye ulaşması, dijital pazarlamanın ne işe yarayabileceği hakkında çok net fikirler verebilir. İstatistiklere bakmak, dijital pazarlamanın mantığında her zaman vardır. Öyle ki dijital pazarlamanın en iyi numarası, sonucunun ölçülebilir olmasıdır. Mobil genişbant bağlantı ile internete erişim oranının da %86,9’a ulaştığını görmek, dijital pazarlamanın önemini artıran bir başka sayısal veridir.
Rəqəmsal marketinq və ənənəvi marketinq arasındakı fərq nədir?
Marketinq metodlarının heç bir məhdudiyyəti yoxdur. Hətta əvvəllər istifadə edilməmiş bir strategiya yarada bilərsiniz. Amma sonda hər bir strategiya digərindən fərqlidir. Buna görə də onların təsirləri və gəlirləri fərqli ola bilər. Ona görə də hər gün yeni bir marketinq üsulu ilə qarşılaşırıq. Əslində, bu yeni strategiyaların böyük əksəriyyəti mövcud rəqəmsal marketinq üsullarının törəmələridir. Bu vəziyyət marketinq texnikalarını ənənəvi və rəqəmsal olaraq iki əsas qrupa ayırır. Beləliklə, bu terminlər arasında hansı fərqlər var?
- Xərc
Ənənəvi marketinqin əsas alətləri televiziya və qəzetdir. Məlum məsələdir ki, çap mediası və peşəkar reklamlar böyük büdcə tələb edir. Rəqəmsalda marketinq proseslərinin çoxunu ödəməyə ehtiyac yoxdur və edəcəyiniz ödənişlər üçün böyük büdcəyə ehtiyacınız yoxdur. Məsələn, siz yalnız sosial mediada reklam üçün pul ödəyirsiniz. Böyük aktyorlar, ssenaristlər, rejissorlar və kopirayterlər komandasının əvəzinə yalnız bir nəfər var: İnfluencer.
- Zaman və Davamlılıq
Ənənəvi marketinq üsulları ilə edəcəyiniz reklamlar müəyyən zaman aralığında istehlakçıya göstərilir və bu müddət ərzində potensial müştəriləriniz sizin reklamlarınızı görməyə bilər. Davamlılığı təmin etmək çətin olduğundan, marka şüurunun artması da ləng gedir. Rəqəmsalda belə deyil. Rəqəmsal marketinq ilə reklamlarınız 24/7 efirdə olur. Virallaşacaq bir reklam tez bir zamanda marka məlumatlılığını artıra bilər.
- Ünsiyyət və qarşılıqlı əlaqə
Potensial müştərilərinizin reaksiyasını birtərəfli reklam etməyə imkan verən ənənəvi marketinqlə ölçə bilməzsiniz. Çünki bu üsulda müştərinin reklamı görəndə və ya eşidəndə necə reaksiya verəcəyini bilmirsən. Xüsusilə rəqəmsal marketinqin sosial media qolunda şərh və mesajlaşma kimi ünsiyyət variantları var. Elanı görənlər öz fikirlərini bildirərək sual işarələrini tez həll edərək real müştəriyə çevrilə bilərlər.
- Performans təhlili
Rəqəmsal reklamların ölçülə bilən olması mühüm üstünlükdür. Rəqəmsal reklamların baxış sayı və klik sayı dəqiq bilinməsə də, hətta ənənəvi reklamların nə qədər izlənildiyi də bilinmir. Bundan əlavə, əgər məhsul satışı varsa, hətta reklamın üzərinə nə qədər insanın klik etdiyini ölçə və həmin məhsulu ala bilərsiniz.
- Hədəf kütləyə çatma
Ənənəvi marketinqdə şans faktoruna daha çox ehtiyacınız var. Çünki bəzən reklamlarınızı görənlər sizin potensial müştəriləriniz olmaya bilər. Rəqəmsal marketinqdə reklamlarınızı kimin göstərəcəyini təyin etmək imkanınız var. Beləliklə, məhsul və xidmətlərinizlə maraqlanan insanlarla birbaşa əlaqə saxlaya bilərsiniz. Bu siyahı genişləndirilə bilər və siyahı uzadıldıqca yeni fərqlər yarana bilər. Rəqəmsal marketinqin pulsuz dünyası hər gün yeni bir qapı açır, yəni ənənəvi marketinqdə bir qapı bağlanır. Buna görə də, innovativ rəqəmsal marketinq nümunələri çoxaldıqca, sabah da bu siyahıya yeni bir maddə əlavə edilə bilər.
Rəqəmsal marketinqin növləri hansılardır?
İnternetdə demək olar ki, hər şey üçün müxtəlif alternativlər var. Axı rəqəmi cəlbedici edən də bu deyilmi? Sərhədlər, naxışlar yoxdur. Bir ucundan tutun və istədiyiniz istiqamətə çəkin. Rəqəmsal marketinqi öz e-ticarət strategiyalarınıza uyğunlaşdıraraq ondan faydalanın. Maksimum fayda təmin etmək üçün rəqəmsal marketinq növlərinə nəzər salmağı unutmayın.
Axtarış Motorunun Optimizasiyası (SEO)
Son illərin TrendTopic siyahısından düşməyən termin olan SEO rəqəmsal marketinqin əsasını təşkil edən üsullardan biridir. E-ticarət saytını axtarış sistemi qaydalarına uyğunlaşdıran və nəticələrin müvafiq axtarışlarda üst sıralarda olmasını təmin edən bir üsuldur. Bu, reklamdan daha çox üzvi işdir. Bu, e-ticarət saytının infrastrukturundan tutmuş yazılı məzmuna qədər işlərin hamısıdır.
Məzmun marketinqi
Məzmun marketinqi maliyyə gəlirindən daha çox inam yaradan bir strategiyadır. Satış ideyasına əsaslansa da, məzmun marketinqi ilə hədəf auditoriyanın diqqətini cəlb etmək, onların etibarını qazanmaq, təlim və məlumatlandırma kimi marka dəyərini artıran hərəkətləri həyata keçirmək mümkündür. Mövcud müştərilərin müştəri olaraq qalmasında mühüm rol oynayan məzmun marketinqi, ardıcıl şəkildə idarə edildikdə potensial müştəriləri yeni müştərilərə çevirmək gücünə malikdir.
E-mail Marketinqi
Rəqəmsal marketinq növləri arasında konkret hədəf auditoriyaya birbaşa çata bilən ən mühüm üsullardan biri də e-poçt marketinqidir.
ürün ve hizmet tanıtımı, teklif sunma, bilgi verme, kutlama gibi temelinde ticari çıkar barındıran eylemlerin mail yoluyla gerçekleştirilmesidir. Doğrudan iletişimde olunan mevcut ya da potansiyel müşterilere iletildiği için dönüşüm oranı oldukça yüksektir.
Sosial Media Marketinqi
Sosial media marketinqi məhsul və xidmətlərin sosial şəbəkələrdə təbliği prosesidir. Çox vaxt ona üstünlük verilir, çünki aşağı büdcə ilə böyük kütlələrə çatmağa imkan verir. Sosial şəbəkələrin təklif etdiyi marketinq alətləri ilə xüsusi reklamlar yaradıla biləcəyi üçün maksimum səmərəliliyi təmin edir. Maraq, yaş, cins, bölgə kimi təfərrüatları tənzimləmək mümkün olsa da, şərhlər və mesajlar da alına biləcəyi üçün potensial müştərilərdən rəylər də alına bilər.
Affiliate Marketing – Affiliate Marketinqi
İstifadəçi tərəfindən edilən reklam və ya satış olaraq təyin edə biləcəyimiz affiliate marketinq növündə qazanc əldə edən iki tərəf var. Satış tərəfdaşı müxtəlif rollar götürür və məhsul və ya xidmətin marketinq və ya təklif üsulu ilə satılmasına imkan verir. İstehsalçı məhsuldan qazandığı halda, filial komissiya qazanır. İnfluencer marketinqi və viral marketinq üsulları da filial marketinq qrupuna daxil edilə bilər.
Influencer Marketing
Ənənəvi marketinq reklamlarında potensial müştərilərin ardınca gələn məşhurlar, rəqəmsal marketinq reklamlarında isə rəqəmsal dünyanın məşhurları iştirak edir. Sosial media fenomeni adlanan geniş təsir dairəsinə malik insanların bir məhsulu tanıtması, bazara çıxarması və ya tövsiyə etməsi təsir edən marketinq təcrübəsidir.
Yenidən marketinq (Remarketing)
Remarketinq e-ticarət saytları üçün çox vacibdir. Sadə təriflə yenidən marketinq; Ziyarət edilən saytın reklamının sonradan ziyarət edilən başqa bir saytda dərc edilməsidir. Bu sayədə e-ticarət saytlarını alış-veriş etmədən tərk edən istifadəçilərin geri qayıtması və alış-veriş etməsi təmin edilə bilər.
SEM (Axtarış Motoru Marketinqi)
Axtarış motoru marketinqi, axtarış motorlarının nəticə səhifələrində reklam etdiyi bir üsuldur. SEO ilə üzvi şəkildə əldə edilə bilən üst sıralamalara SEM ilə daha sürətli və daha effektiv çatmaq olar, lakin SEM ödənişlidir. Beləliklə, onun uğuru büdcədən asılıdır. Elektron ticarət saytları üçün də vacibdir. Çünki ilk e-ticarət saytının məhsul və xidmət satma potensialı artır.
Ekran Reklamı (Ekran Reklamı)
Reklamlar marketinqin əsas tikinti bloklarıdır və ekran reklamları rəqəmsal marketinqin əsas tikinti bloklarıdır. Reklamın mövzusu olan məhsul və ya xidmət ekran reklamları ilə aydın və aydın şəkildə göstərilə bilər. Bu, istifadəçiyə tək bir reklamla kifayət qədər məlumat əldə etmək və reklam şirkətinə müraciət etmək imkanı verir. Ekran reklamları müxtəlif vebsaytlarda, video məzmun kanallarında, e-poçtlarda və sosial mediada istifadə edilə bilər. Siz displey reklamlarınızı Google Ads ekran şəbəkəsi (GDN) vasitəsilə yayımlaya bilərsiniz.
Viral marketinq
Ənənəvi marketinqdə tətbiq olunan bir üsul olsa da, rəqəmsalda daha təsirli hala gəldi. “Konfidensial marketinq” də adlandıra biləcəyimiz bu üsulda reklam istehsalçı və ya satıcı tərəfindən hazırlanmır. Influencer və filial üsullarında olduğu kimi, istifadəçi tərəfindən məhsul haqqında məlumatlılığı artırmaq üçün səylər göstərilir. Bu üsul bloqlarda və e-poçtlarda da tez-tez istifadə olunur.
One reply on “Dijital Marketing nədir?”
test